Knifit Nettbutikk

Frakt og levering

Hvor leverer One2cel?

One2cel leverer kun til fastlands-Norge. Har du spørsmål om levering, kontakt kundeservice på knif@one2cel.no eller ta kontakt via telefon på 23 21 01 10.

Ordreutsendelse

One2cel sender ut ordre samme dag dersom ordre er registrert inn før kl 1400 og varen er på lager. Ordre som blir registrert etter kl 1400 blir sendt påfølgende arbeidsdag.

Leveringsmåte

One2cel benytter Bring sin tjeneste Servicepakke for utlevering.

Fraktkostnader

One2cel benytter Bring sine satser for frakt. Pris for frakt blir oppgitt før du bekrefter din bestilling til oss.

Pakkesporing

Leveringsbekreftelse med sporingsnummer til din pakke sendes til deg pr e-post når pakken sendes fra vårt lager. Leveringsbekreftelsen sendes før transportøren henter varene hos oss, derfor kan det ta noen timer før pakken kan spores. For å spore forsendelsen din, kan du bruke Pakkesporing direkte fra ordrestatus på "Min side" slik at du slipper å kontakte oss for å finne ut hvor pakken er.

Skade under transport
Om varen er skadet under transport med Posten, skal følgende gjøres:

 

  • Du må ta vare på emballasje samt produktene.
  • Meld fra skriftlig til One2cel via knif@one2cel.no.
  • Når One2cel har registrert saken går du til posten med den skadde forsendelsen og emballasjen.
  • Ta gjerne bilder av skaden for dokumentasjon.
  • Sammen med posten skriver du ut en skademelding.
  • Postens skademelding sendes til One2cel sammen med den forsendelsen som er skadet.

 

Lovverket henviser til at du gjør ting "innen rimelig tid" og vi tillater oss å tolke dette i denne sammenheng til når du har hentet/mottatt produktet.

 

Problemer ved kreditering:
Har du mottatt kreditnota, men ingen penger?
Kontakt oss da på e-post (knif@one2cel.no).

PayEx Mastercard Mastercard securecode Visa Visa Electron Verified by Visa Posten
Knifit knif@one2cel.no Postboks 35 Alnabru 0614 Oslo tlf. 23 21 01 10